16 Kasım 2013 Cumartesi

AŞURE'Yİ DAĞITTIK

   Herkese merhaba;
   Güzel bir güne merhaba demek isterdim ama ben hala yeni havaların bu kapalılığına alışamadım. Henüz daha da ayılamadım. Karga kahvaltısını yapıp yapmama kararsızlığı yaşarken, kahvaltı fikri bana çok uzak olduğundan kahvemle yetiniyorum. Doping etkisi yapsın beni ayıltsın. Derslerim başladı... Tabi konuya böyle girince ne olduğunu ben bile anlamadım :) Son zamanların modası "İş sağlığı ve güvenliği" kursuna başladım. Şu an için Türkiye'de nasıl bir gelişim gösterir bilemem ama umarım faydasını görürüz. Bu zorlu hızlandırılmış eğitimin şu an için uzaktan eğitim kısmı başladı ki bu günümün en az altı saatini ders dinleyerek ve soru çözerek geçirmem demek oluyo. İki hafta bu olayı atlattıktan sonra hafta sonu dersler başlayacak. Sabah dokuz-üç arası haydi hayırlısı zorlu haftalar...
 
     Dersleri falan boş verelim hallederiz :) A-ŞU-RE-Mİ YAP-TIM :) ve mükemmel oldu... Annemin, teyzemin, Nihan ablamın ve kocamın duaları ve desteğiyle bunun da altından kalktım. Güzelce haşlanan malzemeler, itinayla bir araya getirildi ve başından hiç ayrılınmadı. Sonunda istediğim lezzeti elde ettim. Evde sevinçten kıkırdarken ılıması için sabırsızlanıyordum. Ilısın, süsleyelim de apartmana dağıtalım. Mutfağa bir kaç gel git, git gelden sonra kaplara paylaştırma zamanı geldi. Apartman krokisi çıkartıp, dağıtım planımızı da hazırladıktan sonra geriye süslemesi kaldı. Narları ayıklama işini Begüm-Furkan ortak yapım çalışmalarıyla etrafa sıçratmadan başarıyla tamamladık. Biraz hindistan cevizi, biraz tarçın şurdan şöyle narlar olsun bir de kuş üzümü koyalım. Çok cicik oldular. Dağıtıma çıkmaya hazırlar.

      Kapıları teker teker çaldık. Merhaba 8 numaradan geliyoruz. Aşure yaptık afiyet olsuna ellerinize sağlık cevabını alıyor. Allah kabul etsin dilekleriyle sırıta sırıta dağıtıma devam ediyorduk. Ve bütün aşurelerimizi bitirip evimize geri döndük. Ve gururlu ve mutluydum. Önceki günün etkileri geçti ve yapabildiğim her sene yapmaya karar verdim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin